Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Összkerékhajtással bővül az új SEAT Alhambra kínálata. Elsőként 2,0 literes dízelmotorral párosítva kérhető az átlagnál jobb tapadást biztosító rendszer.
Nyártól 4×4-es hajtással is elérhető lesz a SEAT Alhambra. Elsőként ötüléses utastérrel és 140 lóerős, 2,0 TDI motorral párosítva érhető el az új technika. A manuális váltóval szerelt modell legnagyobb sebessége 191 kilométer/óra, míg álló helyzetből 11,4 másodperc alatt gyorsít fel százas tempóra. Ugyanakkor 100 kilométerenként beéri átlagosan mindössze 6,0 liter gázolajjal is.
Ezen érték elérésében komoly szerephez jut a fékezési fázisok alatti energia-visszatáplálás, illetve az automatikus motorleállítás és -indítás rendszereit tartalmazó Ecomotive csomag is.
A 4×4-es rendszer központi egységeként elektronikus szabályzású és hidraulikus működtetésű, lamellás tengelykapcsoló szolgál. Az új fejlesztésű, kompakt konstrukció az első és a hátsó tengely közötti tömegeloszlás javítása érdekében a kardántengely végén, közvetlenül a hátsó differenciálmű előtt kapott helyet.
A központi szabályzóegység folyamatosan elemzi a menetkörülményeket. Amennyiben az első kerekeken kipörgést érzékel, az elektromos dugattyús szivattyú megnöveli az olajnyomást, így a központi tengelykapcsoló a forgatónyomaték egy részét a hátsó kerekek felé irányítja át. Extrém esetekben akár a teljes nyomaték a hátsó tengelyre juthat. A folyamat mindössze néhány ezredmásodpercet vesz igénybe.
Forrás: www.vezess.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
SEAT Ibiza haszonjármű változata
Új motort kapott 3 Seat modell
A Seat is elkészíti a saját Q3 klónját
"2011 legjobb autói" szavazás kategóriájának élén