Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kihirdették az AutoBest 2017 díj nyerteseit. A spanyol kompakt SUV vitte a prímet, de az idei amúgy is a szabadidőjárművek versenye volt.
Öt döntősből négy szabadidőjármű vagy crossover volt az idei AutoBest verseny döntőjében: a verseny tizenöt éves története során most először fordult elő, hogy ennyire egysíkú (vagy ha úgy tetszik, ennyire vásárlócentrikus) volt a mezőny.
A Seat Ateca mellett a Peugeot 3008, a Toyota C-HR és a Kia Niro is emelt hassal közlekedik; egyedül a Citroën C3 tekinthető hagyományos autó formátumú gépkocsinak az ötből, bár a legfrissebb modell már maga is robusztusabb formát öltött.
Más elsőség is volt az idei finalisták körében: ketten is hibrid technológiával álltak fel a mérlegre. A Toyota C-HR választhatóan, a Kia Niro kizárólagosan kínálja a benzin-elektromos hajtásláncot, ami a 31 tagú zsűri szerint leginkább a dízelek iránti bizalom megingásának tudható be.
Miközben a Seat Ateca magabiztosan nyerte a versenyt, további díjak is gazdára találtak. A Smartbest kupa a Peugeot különleges i-Cockpit műszerfal-koncepciójának jutott, a SafetyBest az EuroNCAP szervezetet illette meg, a SportBest díjat pedig a Forma E széria atyja, Alejandro Agag érdemelte ki.
A legjobb technológiai fejlesztésnek járó TechnoBest díjat idén nem adták át.
Forrás:http://www.vezess.hu/
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Kiugróan jók a Seat első negyedéves eredményei 2017-ben
A SEAT a Mobil Világkongresszuson mutatja be legújabb digitális projektjeit
Sokkal okosabb és kicsit frissebb a SEAT Leon
Futár hozza a neten rendelt autót