Seat: Ebből sem lesz egyhamar szériagyártás

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Ezekkel a paraméterekkel aligha lesz a Seat felfrissített, teljesen elektromos tanulmányautójából szériagyártott termék: a tűzpiros kupé ugyan tíz másodperc alatt feltornássza magát 100 km/h-ig álló helyzetből, de hosszú távon csak 68 lóerőt tud leadni, az egy feltöltéssel megtett út hossza pedig 130 kilométer – amire azt hittük, csupán tréfa, pedig nem.

 

A tanulmány kupé 3,83 méter hosszú – tehát mintegy 20 centivel rövidebb, mint az Ibiza –, 1,77 méter széles. Az elektromos motort az első tengelyhez szerelték, a lítiumos akkupakkot pedig bebújtatták a csomagtartó fenéklemeze alá.

 

714021301164110623

 

Az IBE hajtása maximum 102 lóerőt tud leadni, ehhez 200 newtonméteres nyomatékérték tartozik: a 0–100 km/h-s sprint 9,7 másodperc alatt megvan, a maximális sebesség 160 km/h.

 

479701567473638129

 

Persze a 102 lovat csak pár másodpercig élvezhetjük, padlógázas gyorsításoknál mondjuk: a folyamatos, tartós erőleadást 68 lóban korlátozza a gyár, amihez még így is elég szerény, 130 kilométeres hatótáv tartozik.

 

14353038111522403923

 

Hiába lassúcska, hiába gyengécske, hiába építették könnyűre (1100 kilogramm), az egy feltöltéssel megtehető bő száz kilométert nem veszi be a mai fogyasztói társadalom gyomra.

 

forrás: www.totalcar.hu

Címkék: 2010 ibe koncepcióautó párizs seat szalon

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Farkas Éva üzente 14 éve

tényleg gyönyörű színe van

Válasz

konta kriszta üzente 14 éve

de jó képek! és ez a cseresznyeszín, hmm...

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 14 éve

Kár, pedig szívesen megnézném élőben is. Ide-oda szaladgálósnak jó lenne.

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu