Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezekkel a paraméterekkel aligha lesz a Seat felfrissített, teljesen elektromos tanulmányautójából szériagyártott termék: a tűzpiros kupé ugyan tíz másodperc alatt feltornássza magát 100 km/h-ig álló helyzetből, de hosszú távon csak 68 lóerőt tud leadni, az egy feltöltéssel megtett út hossza pedig 130 kilométer – amire azt hittük, csupán tréfa, pedig nem.
A tanulmány kupé 3,83 méter hosszú – tehát mintegy 20 centivel rövidebb, mint az Ibiza –, 1,77 méter széles. Az elektromos motort az első tengelyhez szerelték, a lítiumos akkupakkot pedig bebújtatták a csomagtartó fenéklemeze alá.
Az IBE hajtása maximum 102 lóerőt tud leadni, ehhez 200 newtonméteres nyomatékérték tartozik: a 0–100 km/h-s sprint 9,7 másodperc alatt megvan, a maximális sebesség 160 km/h.
Persze a 102 lovat csak pár másodpercig élvezhetjük, padlógázas gyorsításoknál mondjuk: a folyamatos, tartós erőleadást 68 lóban korlátozza a gyár, amihez még így is elég szerény, 130 kilométeres hatótáv tartozik.
Hiába lassúcska, hiába gyengécske, hiába építették könnyűre (1100 kilogramm), az egy feltöltéssel megtehető bő száz kilométert nem veszi be a mai fogyasztói társadalom gyomra.
forrás: www.totalcar.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A Seat Alhambra elnyerte a német "Auto Trophy 2010" díjat
Kiugróan jók a Seat első negyedéves eredményei 2017-ben
A SEAT a Mobil Világkongresszuson mutatja be legújabb digitális projektjeit
60 ÉVES A SEAT SZAKMUNKÁSKÉPZŐ ISKOLÁJA