Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés


Új generációs
összkerékhajtás
Normál üzemben a forgatónyomaték túlnyomórészt az
első kerekeken van. De ha bármi történik, a rendszer a nyomaték egy
részét ezredmásodpercek alatt, fokozatmentesen a hátsó tengelyre
irányítja át. A tengelykapcsoló legújabb generációs, a
Haldex-rendszer ötödik nemzedéke. A korábban még szükséges
nyomástároló nélkül működik, így jóval kisebb és 1,4 kilóval
könnyebb elődjénél.
Megemelt karosszéria
A terepre szánt autó hasa 27 milliméterrel
magasabbra került az ST változathoz képest – persze ez részben a
nagyobb, 17 vagy 18 colos kerekeknek köszönhető. Így a gyár
reményei szerint minden időben mindenhova eljut, legyen szó
aszfaltról vagy hepehupás murvás útról, napfényről, esőről vagy
hóról. Hátul alumíniumhatású betéttel készült új lökhárító került a
kocsira.
Praktikus utastér
Belül egy tucat tárolórekesz és tárolóhely,
valamint öt zárt rekesz van az ajtókban, a középkonzolban és az
első ülések előtt és között. Az „ideális ügyfél” aktív, és az
informatika korának gyermeke: el akarja helyezni az okostelefonját,
egyéb kütyüjeit és a kulcsait. Az igényesebbek a szürke vagy fekete
kárpit helyett választhatnak barna Alcantara vagy fekete
bőrkárpitot is.
A Seat első SUV-ját 2016-ban készül piacra dobni, és ez még csak a kezdet. További két modell érkezik majd ezt követően, hiszen a márka életében a negyedik pillér lesz crossover kategória.
A tervezett lépés egyértelmű válasz lesz a 2016-ban megjelenő új Nissan Qashqai-ra, mellyel egy időben valószínűleg egy kisebb Nissan Juke és egy nagyobb, hétüléses modell is meg fog jelenni.

A spanyol cég korábban megerősítette, hogy elkezdik az IBX koncepció sorozatgyártását, melynek rendkívül kedvező volt a fogadtatása bemutatásakor. Az Egyesült Királyság-béli Seat UK igazgatója, Neil Williamson azt is elárulta, hogy több SUV-ról is szó van:
„A Seat négy erős pillérre támaszkodik. Az első az Ibiza pillér, a második a Leon pillér, a harmadik a ’többi autó’ pillér, és ezek egészülnek ki most a negyedik, SUV pillérrel. A 2016-ban megjelenő Leon-méretű SUV nagyjából készen van, de máris készülünk ezt erősíteni egy kisebb, majd később egy nagyobb SUV-val.”
Williamson azt is megerősítte, hogy minden Egyesült Királyság-béli Seat márkakereskedés megújul, mire a rivális Qashqai megjelenik. „Utoljára 14 éve frissítettük a márka imidzsét, ami borzasztóan hosszú idő. Nem az ő hibájuk, de a kereskedéseink lassabban fejlődtek, mint az autóink, és most ezt kell kijavítanunk.”
Forrás: Telegraph.co.uk
A Seat első SUV-ját 2016-ban készül piacra dobni, és ez még csak a kezdet. További két modell érkezik majd ezt követően, hiszen a márka életében a negyedik pillér lesz crossover kategória.
A tervezett lépés egyértelmű válasz lesz a 2016-ban megjelenő új Nissan Qashqai-ra, mellyel egy időben valószínűleg egy kisebb Nissan Juke és egy nagyobb, hétüléses modell is meg fog jelenni.
A Seat első SUV-ját 2016-ban készül piacra dobni, és ez még csak a kezdet. További két modell érkezik majd ezt követően, hiszen a márka életében a negyedik pillér lesz crossover kategória.
A tervezett lépés egyértelmű válasz lesz a 2016-ban megjelenő új Nissan Qashqai-ra, mellyel egy időben valószínűleg egy kisebb Nissan Juke és egy nagyobb, hétüléses modell is meg fog jelenni.
A Seat első SUV-ját 2016-ban készül piacra dobni, és ez még csak a kezdet. További két modell érkezik majd ezt követően, hiszen a márka életében a negyedik pillér lesz crossover kategória.
A tervezett lépés egyértelmű válasz lesz a 2016-ban megjelenő új Nissan Qashqai-ra, mellyel egy időben valószínűleg egy kisebb Nissan Juke és egy nagyobb, hétüléses modell is meg fog jelenni.
|
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Kiugróan jók a Seat első negyedéves eredményei 2017-ben
A SEAT a Mobil Világkongresszuson mutatja be legújabb digitális projektjeit
A Seat Ateca az év legészszerűbb újdonsága
Sokkal okosabb és kicsit frissebb a SEAT Leon