Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Seat a Frankfurti Autókiállítás első sajtónapján bemutatta a különböző CONNECT változatokat, amelyek az összekapcsolhatóság terén a legjobb eszközökkel látják el a Sea modelljeit.
Az új verzió egyedüli formatervezési elemeket és korszerű, a cég által kifejlesztett alkalmazásokkal ellátott Samsung eszközt tartalmaz, és amint azt Jürgen Stackman hangsúlyozta, ”a legmodernebb összekapcsolhatósági tulajdonságokkal rendelkeznek, ami lehetővé teszi, hogy könnyen, kényelmesen és biztonságosan férjünk hozzá azokhoz az információkhoz, amelyeket akkor sem szeretnénk kihagyni, amikor az autóban ülünk” Az új modelleket ellátták Full Link technológiával (Mirror Link, Android Auto és Car Play), amelyek bármelyik okos telefonnal , illetve a Seat saját ConnectApp alkalmazásával is kompatibilisek. Ez utóbbi a Seat-okban lévő Samsung eszközökön előre telepítve érhető el. Jürgen Stackmann szerint “a Seat Full Link a versenytársakkal összehasonlítva vezető pozícióba helyezi a márkát, és erre a jövőben is alapozni tudunk majd, köszönhetően a Samsung-gal kialakított messzire mutató együttműködésünknek.”
A Seat által kifejlesztet rendszer lehetővé teszi, hogy a mobil telefonban tárolt tartalmat megjeleníthessük a gépkocsi kijelzőjén, lehetőséget adva ezáltal a gépkocsi vezetőjének arra, hogy bármilyen információba belenézzen anélkül, hogy közben a figyelme elterelődne a vezetéstől. A felhasználók most elérik a navigációs rendszer funkcióit, a gépkocsi adatait és elhelyezkedését, valamint olyan funkciókat is, mint a Challenger, amely segíti a vezetési képességek fejlesztését. A SEAT Connect kínálat lehetővé teszi a felhasználóknak azt is, hogy több dologra is kiterjedhessen figyelmük, így például egy mozdulattal telefonhívást eszközöljenek a kijelzőt megérintve.
Crossover sportos tartalommal
A Seat ugyancsak bemutatta a Leon Cross Sport tanulmányt, amely a kompakt sportautó előnyeit ötvözi az összkerék hajtású autó sokoldalúságával. A gépkocsit 300 lőerős motorral szerelték, ez az erőforrás mindössze 4.9 másodperc alatt gyorsítja fel az autót 0-ról 100 km-es sebességre.
„Ez egy izgalmas autó, amely egyértelműen kifejezi a Seat szellemiségét” mondta Jürgen Stackmann, miután bemutatta a márka újdonságát. „A tanulmányautó létrehozását a kiemelkedően sikeres Leon Cupra inspirálta, mellyel az autópályákon és a városi dzsungelben is érvényesülhetünk. Ez az autó egy kiemelkedő teljesítménye képes atléta, aki kiránduló bakancsban is eredményes!”
A Leon Cross Sport megerősíti a Seat szándékát, hogy jelen legyen a cég számára nagyobb értékesítési mennyiségeket és profitot hozó kategóriákban is. A cég az első SUV kocsiját a Genfi Autószalonon mutatja be 2016 márciusában. „Szeretnénk a legjobb, az első választási lehetőség lenni a fiatalos szellemű fogyasztók számára mindenütt Európában”- tette hozzá Jürgen Stackmann.
Forrás:http://formula.hu
Az 1,4-es helyett már 1,8 literes turbómotor mozgatja a spanyol kisautó modellfrissítésen átesett csúcsváltozatát.
Az új 1,8 TSI motor turbófeltöltővel és közvetlen/szívócső üzemanyag-befecskendezéssel kombinálva kompakt, magas hatásfokú egységet alkot. Az új modell 12 lóerővel erősebb 180 lóerős elődjénél, azonban nyomatéka még jelentősebb mértékben javult. Az előd modell 250 Nm nyomatékához képest az újdonság 320 Nm-t biztosít rendkívül széles, 1 450- 4 200 1/min közötti fordulatszám-tartományban. Ennek köszönhetően hihetetlenül dinamikus gyorsítások érhetőek el minden közlekedési szituációban. Az állóhelyzetből 6,7 másodperces gyorsulás 100 km/h-ra és a 235 km/h-s maximális sebesség a kisméretű sportautók legjobbjai közé emeli az autót. Ennek ellenére, az Ibiza CUPRA átlagos üzemanyag-fogyasztása csupán 6 l/100 km.
Az Ibiza CUPRA alapfelszereltségének része a 17 col peremátmérőjű keréktárcsa, amelyet kiegészít a maximális agilitásra és precíz irányíthatóságra hangolt felfüggesztés. Az új CUPRA vezetési profil szintén az alapfelszereltség részét képezi, ezzel a sportautó karaktere egy gombnyomással a vezető igényeihez szabható. Ehhez kapcsolódik a CUPRA Selective Suspension, egy adaptív felfüggesztés-vezérlő rendszer, amely lehetővé teszi a választást a komfortos vagy a sportos karakterisztika között és a stabilitást is javítja kanyarmenetben. Az XDS elektronikus differenciálzár-hatású funkció csökkenti az alul kormányzottsági hajlamot és javítja az úttartást, különösen gyors kanyarvételek esetén.
Az 1,4-es helyett már 1,8 literes turbómotor mozgatja a spanyol kisautó modellfrissítésen átesett csúcsváltozatát.
Az új 1,8 TSI motor turbófeltöltővel és közvetlen/szívócső üzemanyag-befecskendezéssel kombinálva kompakt, magas hatásfokú egységet alkot. Az új modell 12 lóerővel erősebb 180 lóerős elődjénél, azonban nyomatéka még jelentősebb mértékben javult. Az előd modell 250 Nm nyomatékához képest az újdonság 320 Nm-t biztosít rendkívül széles, 1 450- 4 200 1/min közötti fordulatszám-tartományban. Ennek köszönhetően hihetetlenül dinamikus gyorsítások érhetőek el minden közlekedési szituációban. Az állóhelyzetből 6,7 másodperces gyorsulás 100 km/h-ra és a 235 km/h-s maximális sebesség a kisméretű sportautók legjobbjai közé emeli az autót. Ennek ellenére, az Ibiza CUPRA átlagos üzemanyag-fogyasztása csupán 6 l/100 km.
Az Ibiza CUPRA alapfelszereltségének része a 17 col peremátmérőjű keréktárcsa, amelyet kiegészít a maximális agilitásra és precíz irányíthatóságra hangolt felfüggesztés. Az új CUPRA vezetési profil szintén az alapfelszereltség részét képezi, ezzel a sportautó karaktere egy gombnyomással a vezető igényeihez szabható. Ehhez kapcsolódik a CUPRA Selective Suspension, egy adaptív felfüggesztés-vezérlő rendszer, amely lehetővé teszi a választást a komfortos vagy a sportos karakterisztika között és a stabilitást is javítja kanyarmenetben. Az XDS elektronikus differenciálzár-hatású funkció csökkenti az alul kormányzottsági hajlamot és javítja az úttartást, különösen gyors kanyarvételek esetén.
Az 1,4-es helyett már 1,8 literes turbómotor mozgatja a spanyol kisautó modellfrissítésen átesett csúcsváltozatát.
Az új 1,8 TSI motor turbófeltöltővel és közvetlen/szívócső üzemanyag-befecskendezéssel kombinálva kompakt, magas hatásfokú egységet alkot. Az új modell 12 lóerővel erősebb 180 lóerős elődjénél, azonban nyomatéka még jelentősebb mértékben javult. Az előd modell 250 Nm nyomatékához képest az újdonság 320 Nm-t biztosít rendkívül széles, 1 450- 4 200 1/min közötti fordulatszám-tartományban. Ennek köszönhetően hihetetlenül dinamikus gyorsítások érhetőek el minden közlekedési szituációban. Az állóhelyzetből 6,7 másodperces gyorsulás 100 km/h-ra és a 235 km/h-s maximális sebesség a kisméretű sportautók legjobbjai közé emeli az autót. Ennek ellenére, az Ibiza CUPRA átlagos üzemanyag-fogyasztása csupán 6 l/100 km.
Az Ibiza CUPRA alapfelszereltségének része a 17 col peremátmérőjű keréktárcsa, amelyet kiegészít a maximális agilitásra és precíz irányíthatóságra hangolt felfüggesztés. Az új CUPRA vezetési profil szintén az alapfelszereltség részét képezi, ezzel a sportautó karaktere egy gombnyomással a vezető igényeihez szabható. Ehhez kapcsolódik a CUPRA Selective Suspension, egy adaptív felfüggesztés-vezérlő rendszer, amely lehetővé teszi a választást a komfortos vagy a sportos karakterisztika között és a stabilitást is javítja kanyarmenetben. Az XDS elektronikus differenciálzár-hatású funkció csökkenti az alul kormányzottsági hajlamot és javítja az úttartást, különösen gyors kanyarvételek esetén.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Kiugróan jók a Seat első negyedéves eredményei 2017-ben
A SEAT a Mobil Világkongresszuson mutatja be legújabb digitális projektjeit
A Seat Ateca az év legészszerűbb újdonsága
Sokkal okosabb és kicsit frissebb a SEAT Leon