Seat: Budapesten is beköszönt a Seat első szabadidő-autója

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

A számok, ahogy lenni szokott, önmagukért beszélnek. A SUV-szegmens, a hazai piacon is rakétaként mozog. Egyetlen gyártó sem teheti meg, hogy kimaradjon belőle. Most a Seatot helyzeti előnybe is hozta anyavállalata, a VW-konszern azzal, hogy a Skodát megelőzve mutatják be első szabadidő-autójukat: a Seat Atecát.

 

Az itthoni teljes szabadidőautó-eladásokat közel 26 ezer darabosra prognosztizálja idénre a Seat. Ebbe a komoly mezőnybe kívánnak minél hamarabb belépni első kompakt kategóriás SUV-jükkel az Atecával. Kimondva, kimondatlanul a nagyon friss Hyundai Tucson és a KIA Sportage ellenfeleként, egyben cél a szegmens favoritját a Nissan Qashqai-t némileg megszorongatni. Ugyanakkor házon belül is lesz ellenfél, az éppen nemrégiben bemutatkozott VW Tiguan személyében, valamint a jövőre érkező Skoda Yeti-utód részéről.

A Seat Ateca a három éve forgalomban lévő Seat Leon formaiságát viszi tovább, természetesen azokkal a robusztusabb jegyekkel, amit ez a stílus megkövetel. A kocsi a VW-konszernnél használt univerzális elemekből építkezik, a platformja az MQB, amelyre szinte minden keresztmotoros modellt építenek a csoporton belül.

 

Az Ateca 4,36 méter hosszú, amellyel csak 2 cm-rel rövidebb, mint a Nissan Qashqai. A tengelytávja 2,63 méter, hasonlóan a Leonhoz, miközben a szélessége 1,84 méter, a magassága pedig 1,6 méter, azonosan a Qashqai-jal. A kocsi csomagtere 510 liter, amely jelentősen nagyobb a Qashqai 430 literénél.

Alapvetően az Ateca is fronthajtású, de opcionálisan kérhető összkerékhajtással is, igaz, csak az erősebb benzines és dízel változatok, ezek lesznek opcionálisan hétfokozatú DSG-váltóval is kérhetők. Ha már itt tartunk, a motortérben a VW-konszernnél megszokott kínálat található: a dízel 1.6 TDI 115 lóerővel, a 2.0 literes TDI 150 és 190 LE-vel, a benzinesek pedig a háromhengeres 1.0 literes TSI 115 lovas, az 1.4 literes TSI pedig 150 lovas változatai. A Seat már most bejelentette, hogy lesz az alapváltozatnál sportosabb FR-verzió is, sőt várhatóan még Cupra-modell is, amennyiben a kezdeti eladások jól sikerülnek.

 

Ami az eladhatóságot meghatározza majd igazán, az a felszereltségek és az árazás aránya. A Seat ebben nyíltan a dél-koreai ellenfeleket mintázta le. Három felszereltségi szinten kerül a magyar piacon bevezetésre a modell, a középső Style elnevezésűtől várják a legtöbbet az importőrnél. Kétség kívül gazdagon ellátott lesz az Ateca a bevezető kampány idején egy ilyen összeállítással: 17 colos könnyűfém felnik, hátsó LED-lámpa, kanyarkövető ködfény, fényezett tükrök-kilincsek, tolatóradar, 2-zónás klíma, 8 colos, érintőképernyős központi egység, két USB-bement, tempomat, fűthető első ülések, valamint első full LED-fényszóróegység.

Ami az árakat illeti, egyelőre csak a belépő modell az 1.0 literes TSI Eco motorral rendelhető Reference-felszereltségű Ateca árát közölték, amely 4,9 millió forintról indul. Ez így versenyképesnek tűnik.

 

Forrás:http://hvg.hu

Címkék: autó seat

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu