Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Csak a kompakt autók között, a C4, az i30 és a Golf kategóriájában van
akkora tolongás, mint a kiskocsik között, kisautóra épülő kombiból mégis
nagyon kevés van. Pedig némi csomagtérrel megtoldva elég lenne sok
családnak egy kisautó is, de nagyon gyér a választék.
Sok a kisautó, kevés a kombi
Most
eggyel többen lettek, mert a SEAT a negyedik Ibiza-generációból újra
gyárt kombit. A második szériában a Polo kombival párhuzamosan készült a
nagy csomagtartós Ibiza Vario, aztán mindkettőből eltűnt a
modellváltással.
Kevés márka gyárt kisautóra épülő kombit. A szűk választékon belül alaphelyzetben és lehajtott ülésekkel is tágasabb a Skoda Fabia csomagtere a többi kiskategóriás kombiénál. Cserébe a hórihorgas cseh kisautó messze bénábban néz ki a francia konkurenseknél, az Ibiza sziluettje valahol köztük van. A SEAT annak ellenére elég magasnak tűnik, hogy 144 centijével pont akkora, mint a sikkesebb ötajtós Ibiza. A kvartettből a Renault turbómotorja a legjobb és az autó listaára a legalacsonyabb.
Most legalább a SEAT-nál visszatért az ST (Sport Tourer), amely 18
centivel hosszabb, de eggyel sem magasabb az ötajtósnál. A fényezetlen
kilincses és tükrös tesztautón a tetősín is fekete, a puccosabb
kivitelekben ezüstszínű. De nem ez számít, mert legalább alapáron jár.
Alapmodellként is jó az Ibiza
Örültünk,
hogy egy műanyagkormányos autót kaptunk, amiben hátul kurblizni kell az
ablakot, mert egy átlagcsalád sem a legpuccosabb felszereltséget fogja
választani.
Puritán, de nem primitív a belső tér, a minőségérzet
jó közepes. Hátul az Ibiza nem szűkebb az átlagnál, csomagtere
kimondottan jól használható.
Kis fordulaton gyámoltalan az 1,4-es motor, kihúzatva viszont elég az Ibizához
|
Zavaró a ledöntött üléssel megmaradó akadály a csomagtér közepén
|
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A SEAT is bemutatta terepkombiját
Sportosabb FR változatot kap a Seat Ibiza ST
Ibiza mint haszonjármű
Új motorok a SEAT kínálatában