Seat: Elég lesz a Seatnak a nemzeti érzés?

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

Azt az autópiaci statisztikákból tudjuk, hogy a vásárlói döntések mögött bizony vannak nemzeti megfontolások, még akkor is, ha egyébként az autómárkák karaktere sokkal inkább a piaci igényekhez igazodik, mintsem a hagyományokhoz.

EDF DÉMÁSZ, partner az áramszolgáltatásban! Az Ön elégedettsége fontos számunkra. Szerződjön velünk és nyerjen! (x)

Az egyes autógyártóknak annak ellenére, hogy a legtöbben a globális piacon próbálnak boldogulni, nagyon fontosak a hazai vásárlók. Még akkor is, ha az elmúlt években a számos akvizíciónak köszönhetően a többség már nem hazai anyacég tulajdonában van. Elég csak a kínai tulajdonban lévő Volvóra gondolna, amelynek Svédország még mindig fontos piaca, vagy ott van a Skoda, amely az aránylag kicsi cseh piacon szerepel sokkal jobban márkatársainál.


Nincs ez másként a Seatnál sem, amely az első 9 hónapban 308 400 autót adott el világszerte, amelyből 61 500 darabot, vagyis a teljes mennyiség 20 százalékát Spanyolországban. Míg a cég teljes növekedése 4,9 százalék, addig a spanyol piacon 17,8 százalékot értek el.

Bár az autógyárak értékesítési adatai és a más forrásból (pl. Jato, ACEA) származó forgalomba helyezési statisztikák nem egészen fedik egymást (lényegében, amit eladnak, az majd pár hónappal később kerül a forgalomba) érdekes, hogy az idén a spanyol piac erősebben nőtt, mint amennyivel a Seat saját hazájában. Az ACEA közléséből tudjuk, hogy Spanyolországban az idén szeptemberig 783 892 autót helyezek forgalomba, amely köszönhetően a gazdaság magára találásának 22,4 százalékos növekedés.

Ha pedig ezek az arányok nem változnak, akkor az azt jelenti, hogy a Seat részaránya csökkenhet fontos hazai piacán. Persze amíg a cég növekedését és nyereségtermelő-képeségét nem érinti hátrányosan, addig ennek nincs nagy jelentősége.

Bár a cég legfrissebb közleményében nem közölt részletes havi adatokat, azt tudjuk, hogy az első félév összesített növekedése még 8,2 százalék volt, vagyis egy negyedév alatt jelentősen lassult a növekedése és ezekben a számokban még benne sincs a dízelbotrány-hatása.

A cég legerősebb modellje a harmadik generációs LEON, amely a teljes volumen 40 százalékát teszi, illetve az Ibiza 38,6 százalékos részaránnyal. Persze mint az a fenti galériára kattintva is kiderül, a Seatnak nem célja minden piaci szegmensben ott lenni és remekül betölti a sportos gyártó szerepét a VW-csoporton belül.

 

Forrás:http://mfor.hu

 

Címkék: autó seat

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu