Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Toledo korábban igazi sikertörténet volt Magyarországon
(is). Az első változatból 1991 és 1999 közt 4391, a másodikból 1999 és 2004
között 4254 darab talált gazdára. A harmadik verzió azonban kínos bukás lett; a
2004 és 2009 közötti 897 darabos eladás hű képet fest a piac értékítéletéről.
Innen kell most visszakapaszkodnia a márkának, ideálisnak korántsem mondható
piaci környezetben. A SEAT tervezői stábja mindenesetre önkritikát gyakorolva
visszatért a gyökerekhez. A sportos tetszelgés helyébe a lágyan konzervatív
vonalak léptek. Puritán, mégis elegáns küllemével az új Toledo családi autóként
igyekszik hódítani.
Toledóban mi is meggyőződhettünk arról, hogy az újdonság maximálisan igyekszik
kiszolgálni célközönségét. Az utastér kellemesen tágas. Nem hogy két felnőtt és
két gyerek, de akár négy felnőtt is kényelmesen utazhat. A másik vonzerő az 550
liter térfogatú csomagtartó, amely az üléstámlák előredöntésével majd’
háromszoros méretűre bővíthető.
A SEAT összesen hétféle Toledót kínál, ebből öt benzines változatot. Az
általunk tesztelt 1,2 literes TSI Ecomotive 105 lóerővel fürgén mozgott a
sztrádán, a kanyarokban feszesen tapadt az útra, s az óvárosban is feltalálta
magát; lendületesen szaladt fel a sikátorok meredek utcáin.
A toledói „hullámvasutazás” a sebességváltó sűrű használatával járt – az
elábrándozó sofőrt a műszerfal kijelzője figyelmezteti: ideje kuplungolni. A
kezünk közé került a dízelváltozat, az 1,6-os, szintén 105 lóerős TDI is. A
gyári adatok szerint ez az Ecomotive beéri 3,9 liter gázolajjal 100
kilométeren.
A magyar piacon az új Toledo várhatóan 2013 februárjában jelenik meg, bár az is
elképzelhető, hogy már de-cemberben elkezdődik az értékesítése. Az
alapfelszereltségű változat (Entry) várhatóan 3,7 millió forintba kerülhet
majd, az 1,2-es TSI motorral 4,1 millióért lesz elvihető, a dízel változatért
plusz félmilliót számolnak fel majd. Az importőr a családok mellett főképp a
flottavásárlókra és a taxisokra számít. 400 darabos az első éves eladási terv.
Forrás : Metropol.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Óriás a kispályán: SEAT Toledo
Erősebb lett a Seat Alhambra csúcsdízele
Megjött az új Toledo
Rövidebb, de sportosabb az új SEAT