Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Sziasztok, szenzációs cik a vezess.hu-ról
(http://www.vezess.hu/genf/kis_sportos_villany_seat/22954/)
Mostanában nagy divat demonstrálni, hogy az autómárkák milyen intenzíven gondolkodnak a zöld jövőben Genfben a SEAT is beállt a sorba. Helyes.
A Scirocco, C30 elektromos vetélytársa
A 2+2 üléses autót elsősorban városi használatra tervezték. 175-ös gumimérete cseppet sem sportos, viszont a keskeny gumival egységnyi amperóra több kilométerre elég.
Az IBE-ban 102 lóerős, 200 Nm leadására képes villanymotor surrog (a surrog az új dohog?), az autó 9,4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra. Városi autóként gondolva az IBE-ra talán fontosabb adat: a 0-50-hez 3,4 másodperc kell a pont egytonnás kocsinak.
A végsebességet 160 km/h-ban maximálták, a folyamatosan leadható csúcsteljesítményt 68 lóerőben határozták meg a mérnökök (pont ennyi volt az első Magyar 1,3-as Swift teljesítménye is). Csodák persze - még - nincsenek: a 18 kilowattórás akku legfeljebb a nem túl pörgős városi napi gurulásra elég.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Seat Ibiza Concept IBZ - Kombi egyenesen a jövőből
Kiugróan jók a Seat első negyedéves eredményei 2017-ben
A SEAT a Mobil Világkongresszuson mutatja be legújabb digitális projektjeit
60 ÉVES A SEAT SZAKMUNKÁSKÉPZŐ ISKOLÁJA