Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Nem régen tesztelték a szakemberek a Seat Ibiza 1. 2 TSI Copát. Az Ibiza elég régen rója a köröket az utakon. Ezért a fejlesztők, hogy továbbra is sláger maradjon az autósok körében néhány extrával szerelték fel.
Így kapott az új típus, hogy megőrizze a vonzerejét, elektronikus klímát, sötétített üveget, automatikusan sötétedő belső visszapillantót, automata fényszórót, esőérzékelős ablaktörlőt, USB és Bluetooth csatlakozót és kormányról vezérelhető hifit kapott. Szintén az extracsomag része még egy egyedi 16 colos felnigarnitúra is.
Motorjában nem történt újítás, továbbra is maradt az 1. 2 literes 105 lóerős turbómotor, ami eddig jól vizsgázott az Ibizát kedvelők körében. A hétsebességes dupla DSG váltó is a régi benne.
A slusszkulcs elfordítása után azonnal indul a motor, ám ezek után kapacitása kissé visszaesik, de egy kis gáz ráadásával élénken felpörög és lehet vele dübörögni az utakon.
A hétsebességes DSG váltó igazi Jekyll és Hyde karakter a tesztelést végző szakemberek szerint mert, ha szimplán D-be rakták, akkor vért izzadva csak csordogáltak a forgalom ritmusával viszont ,ha felváltottak hetedikbe a motor nem rángatózott, hanem gurultak vele simán a városi forgalomban.
Ami a fogyasztását illeti, a kis turbómotor e tekintetben is jól vizsgázott. Nagypapás vezetésnél a fogyasztása 6 litert, a motort felpörgetve 8 litert fogyaszt. Ez az eredmény jónak mondható a többi autó eredményével összehasonlítva.
Forrás:Origo.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Seat Leon ST 1,6 TDI teszt - Leon, a kombi
Óriás a kispályán: SEAT Toledo
Erősebb lett a Seat Alhambra csúcsdízele
Rövidebb, de sportosabb az új SEAT