Seat: Újdonság a párizsi autószalonon

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

 

Bővülő térkínálat és fokozott kényelem

az Exeo sorozatban


 

·         Jelentősen bővülő hátsó térkínálat

·         A 143 lóerős 2.0 CR TDI motor multitronic sebességváltóval

·         Új LED-technikájú hátsó lámpák, a középkonzolon 230-voltos csatlakozó

 

 

Az elektromos hajtású SEAT IBE prototípus és az új SEAT Alhambra mellett a spanyol márka a legújabb fejlesztéseket tartalmazó Exeo sorozatát is bemutatja a Párizsi Autószalon alkalmával.

 

A sportosan elegáns SEAT Exeo és a dinamikus Exeo ST kombi most még tágasabbá vált, az első ülések valamint a hátsó üléspad áttervezésével ugyanis jelentősen bővült a hátul helyet foglalók térkínálata. Az Exeo sorozat további fejlesztései között jelenik meg a 143 lóerős 2.0 CR TDI dízelmotor és a multitronic sebességváltó kombinációja, amely a kiemelkedő teljesítményszintet kivételes üzemanyag-takarékossággal ötvözi. Ugyancsak újdonság a „Bi-Xenon” fényszórókkal együtt kínált LED-technikájú hátsó lámpatestek, valamint a középkonzolon elhelyezett 230-voltos elektromos csatlakozóaljzat megjelenése.

 

network.hu


 A 4,66 méter hosszú Exeo a sportosság mércéjéül szolgálhat a középkategóriában, öt személy számára is bőséges helyet illetve csomagteret kínálva. Az első ülések valamint a hátsó üléspad áttervezésének eredményeképpen az Exeo és az Exeo ST modellek hátsó lábtere – a hosszú utazások során az eddigieknél is magasabb fokú kényelmet biztosítva – egyaránt 44 milliméterrel bővült, mégpedig a kényelem illetve a csomagtartó térfogatának kárára kötött kompromisszumok nélkül.

 

Multitronic sebességváltó dízelmotorral

 

A sportos adottságokra és a különösen kifinomult és igényes technikákra egyaránt nagy hangsúlyt fektető vásárlók számára a manuális konstrukciók mellett most a fokozatmentes multitronic sebességváltó kínál vonzó alternatívát. E kifejezetten gazdaságos, manuális üzemmódjában hét előre programozott áttétellel használható váltómű a common-rail befecskendezéssel működő, 143 lóerős (105 kW) 2.0 TDI erőforrás mögött 2011 elejétől az Exeo dízelpalettáján is megjelenik. E modellváltozat 100 kilométerenként átlagosan mindössze 5,8 literes üzemanyag-fogyasztásával (előzetes adat), az immár a SEAT „védjegyeként” ismert kifinomult dinamikát kiemelkedő gazdaságossággal kombinálja.

 

network.hu


 Az elektronikus szabályzású multitronic sebességváltó fokozatmentesen változó áttételezéssel működik, a gazdaságosság szempontjából mindenkor optimális munkapontja közelében teszi lehetővé a motor üzemét. A korszerű váltómű a dinamikus karakterű vezetők számára az áttétel-módosítást magasabb fordulatszám-tartományok felé tolva külön sportprogramot is kínál, illetve a kormánykerék kapcsolóbillentyűivel vezérelhető manuális üzemmód is rendelkezésre áll. E high-tech konstrukció magas mechanikai hatásfoka és széles áttételezési tartománya mindenkor alacsony üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási jellemzőket biztosít.

 

Az Exeo elegáns formavilágát és diszkrét stílusát a legkorszerűbb technikákkal és színvonalas kidolgozási minőséggel párosítja. Különösen kedvező ár-érték arányának köszönhetően minden olyan autós számára vonzó ajánlat, akik az élvezetes autózásra és a stílusos megjelenésre éppoly nagy hangsúlyt fektetnek, mint a magas fokú gazdaságosságra és funkcionalitásra.

 

 

Címkék: elektromos autó exeo seat történeleméstípus

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

konta kriszta üzente 14 éve

köszi az infót!

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu