Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Bővülő térkínálat és fokozott kényelem
az Exeo sorozatban
· Jelentősen bővülő hátsó térkínálat
· A 143 lóerős 2.0 CR TDI motor multitronic sebességváltóval
· Új LED-technikájú hátsó lámpák, a középkonzolon 230-voltos csatlakozó
Az elektromos hajtású SEAT IBE prototípus és az új SEAT Alhambra mellett a spanyol márka a legújabb fejlesztéseket tartalmazó Exeo sorozatát is bemutatja a Párizsi Autószalon alkalmával.
A sportosan elegáns SEAT Exeo és a dinamikus Exeo ST kombi most még tágasabbá vált, az első ülések valamint a hátsó üléspad áttervezésével ugyanis jelentősen bővült a hátul helyet foglalók térkínálata. Az Exeo sorozat további fejlesztései között jelenik meg a 143 lóerős 2.0 CR TDI dízelmotor és a multitronic sebességváltó kombinációja, amely a kiemelkedő teljesítményszintet kivételes üzemanyag-takarékossággal ötvözi. Ugyancsak újdonság a „Bi-Xenon” fényszórókkal együtt kínált LED-technikájú hátsó lámpatestek, valamint a középkonzolon elhelyezett 230-voltos elektromos csatlakozóaljzat megjelenése.
A 4,66 méter hosszú Exeo a sportosság mércéjéül szolgálhat a középkategóriában, öt személy számára is bőséges helyet illetve csomagteret kínálva. Az első ülések valamint a hátsó üléspad áttervezésének eredményeképpen az Exeo és az Exeo ST modellek hátsó lábtere – a hosszú utazások során az eddigieknél is magasabb fokú kényelmet biztosítva – egyaránt 44 milliméterrel bővült, mégpedig a kényelem illetve a csomagtartó térfogatának kárára kötött kompromisszumok nélkül.
Multitronic sebességváltó dízelmotorral
A sportos adottságokra és a különösen kifinomult és igényes technikákra egyaránt nagy hangsúlyt fektető vásárlók számára a manuális konstrukciók mellett most a fokozatmentes multitronic sebességváltó kínál vonzó alternatívát. E kifejezetten gazdaságos, manuális üzemmódjában hét előre programozott áttétellel használható váltómű a common-rail befecskendezéssel működő, 143 lóerős (105 kW) 2.0 TDI erőforrás mögött 2011 elejétől az Exeo dízelpalettáján is megjelenik. E modellváltozat 100 kilométerenként átlagosan mindössze 5,8 literes üzemanyag-fogyasztásával (előzetes adat), az immár a SEAT „védjegyeként” ismert kifinomult dinamikát kiemelkedő gazdaságossággal kombinálja.
Az elektronikus szabályzású multitronic sebességváltó fokozatmentesen változó áttételezéssel működik, a gazdaságosság szempontjából mindenkor optimális munkapontja közelében teszi lehetővé a motor üzemét. A korszerű váltómű a dinamikus karakterű vezetők számára az áttétel-módosítást magasabb fordulatszám-tartományok felé tolva külön sportprogramot is kínál, illetve a kormánykerék kapcsolóbillentyűivel vezérelhető manuális üzemmód is rendelkezésre áll. E high-tech konstrukció magas mechanikai hatásfoka és széles áttételezési tartománya mindenkor alacsony üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási jellemzőket biztosít.
Az Exeo elegáns formavilágát és diszkrét stílusát a legkorszerűbb technikákkal és színvonalas kidolgozási minőséggel párosítja. Különösen kedvező ár-érték arányának köszönhetően minden olyan autós számára vonzó ajánlat, akik az élvezetes autózásra és a stílusos megjelenésre éppoly nagy hangsúlyt fektetnek, mint a magas fokú gazdaságosságra és funkcionalitásra.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Teszten a Seat első elektromos autói
Nem csak cégautó!
Tavasszal jön az új Toledo
Nemzetközi elismerések - év sportos autója, év autója