Seat: A Seat új dimenziója - Az új magyar bajnok Cordoba

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Van akinél a versenyzés szenvedély, másnál csak kikapcsolódás és olyan is, akinél mindezek mellett még üzleti vállalkozás is! Az autóhifis cégek ugyanis itt tudják megmutatni rátermettségüket akár a termékpalettájukat, akár az installáció elkészítésüket tekintve!

 


Seat Cordoba - letisztult külső



A Seat Cordoba esetén is pontosan erről van szó, mely néhány átépítést megélt már. Pár évvel ezelőtt, még teljes Dragster termékekkel felvértezve állt neki Zoli a versenyzésnek a Magyar dB Kupa hangminőség keretein belül. Ezzel párhuzamosan a Pioneer HUMMA Magyar Autó hi-fi Bajnokságon is feltűnt a Cordoba, melyen az eredményes szereplés elérése céljából gyakorlatilag teljesen újra kellett faragni az autót!

Az átalakítás a külsőt nem érintette, így maradt a szolidan sportos megjelenés, melyben jelentős szerepet vállal a méretes, 17 colos átmérőjű alufelni, amin 205/40-es abroncsok feszülnek. A tökéletes látványhoz azonban nélkülözhetetlen volt a 60 / 40mm-es ültetőszett is, melyet hátul még egy 12mm-es nyomtávszélesítővel is kiegészítettek. Ezen kívül már tényleg csak apróbb módosítások történtek, melyek az összhatásban mégis sokat számítanak: ablakok sötétítése, az összes gyári jelzés eltüntetése, és az akusztikai alapot megadó sportdob felszerelése. A belső ennél lényegesen nagyobb változáson esett át!

Ahhoz, hogy a Pioneer - HUMMA versenyeken is jól szerepeljen a Cordoba, a szigorú szabályzatnak megfelelő, szakszerű és jól dokumentált beépítésre, egységes, láthatóan átgondolt komplex kivitelezésre volt szükség. A márkaválasztás sem volt véletlen, hisz talán hazánk lehet az egyetlen olyan hely a földön, ahol a hangminőség versenyen (azon belül is a HUMMA) ennyire kultiválják a u-dimension márka termékeit. A hangszórók, erősítők beszerelése előtt azonban az egyik leglényegesebb dologra volt szükség: zajcsillapítás! A lecsupaszított belsőt több rétegben (2-3 réteg bitumen lapok + bitumennel átitatott szivacsok) tömték ki, amiből a tető sem maradhatott ki - speciális hangszigetelő szivacsot kapott. A kábelezéshez használt anyagokat, szintén gondos választás előzte meg, így végül Impact táp- és testkábel, valamint Mogami hangszóró (Pure) és RCA (Car Precision) madzagok kerültek a helyükre. Ez utóbbiak pedig a Pioneer DEH-P88RS-II sláger készülékéből indulnak. Nemcsak egyszerűen gyönyörű megjelenésének, remek hangjának és ár/érték arányának köszönhetően standardnak mondható a haladó hangminőség kedvelői között!

 


Még a csomagoknak is marad bőven hely!



A jelek többsége nem fog elfáradni az utazásban, hisz mindössze a kesztyűtartóig kell elszaladniuk, ahol az u-dimension Pro 3.4x-be landolnak, míg másik részük az Element EL-D61digitális monoblock-ba jutnak. Előbbi, 4-csatornás kivitelének köszönhetően a teljes szélessávért felel, melynek alsó tartományát a Pro xM6 16,5cm-es mélyközép hangszóró változtatja zenévé. Ha csak a gyári helyre, simán becsavarozva kellene dolgoznia, közel sem teljesítene ilyen meggyőzően. Mindezt annak köszönheti, hogy kapott egy többrétegű MDF kiemelést - némileg döntve -, mely szorosan kapaszkodik az ajtóhoz - az átmenő csavaroknak köszönhetően. A magassugárzók sem csak úgy szigszallaggal lógatva kerültek az „A” oszlopra, hanem biliárdgolyók belsejébe kerültek, amiket gondosan választott helyre, süllyesztve telepítettek! Végül a csomagtér sem úszhatta meg átalakítás nélkül, melynek nagy részét az RM210 SL típusú mélysugárzónak készített mélyláda foglalja el. A precíz számítások után egy viszonylag lapos MDF láda, mely szépen kitölti a hátsó részt. Az esztétikai látvány fokozása érdekében az elülső rész fekete bőrözést kapott, mely fölé - a hangszóró védelme érdekében is - egy plexi lap került, ami a lézeres technológiának köszönhetően a mikro márkanevet viseli szívén. Ezt a fekete bőr, flokk, kárpit hármasságot viseli magán a teljes installáció minden egyes része, melyet a fém és kék LED megvilágítások tesznek még hangulatosabbá.

A végeredménynek nem csak Zoli, az autó tulajdonosa örülhet, hanem a Pioneer - HUMMA csapata is, hisz 2009-ben gyakorlatilag a Master 5-csatorna kategóriában majd minden versenyt megnyert, így nem csak Magyar Bajnok lett az évben, de bekerült a válogatott keretbe is - melynek köszönhetően akár Európában is képviselheti hazánkat az EMMA hangminőség EB-n.

 

forrás: www.autohifibolt.hu

Címkék: autóhifi cordoba installáció seat termékpaletta történeleméstípus

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu