Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Grafika a Volkswagen Lupóról
Várhatóan ősszel mutatkozik be a Volkswagen új kisautója. A Lupo nem egykének születik, készül belőle Škoda és SEAT kivitel is. Belsőégésű motorjai mellett villanyautóként is elérhető lesz.
Jó ideje dolgozik már a Volkswagen új kisautóján. A 2007-ben bemutatott up! tanulmányautó nyomán készülő kisautó várhatóan Lupo néven kerül a kereskedésekbe. Bemutatása ősszel a Frankfurti Autószalonon esedékes. Egy német magazin grafikát készített arról, milyennek is képzeljük el a kocsit.
Sok tekintetben emlékeztet a tanulmányautóra a kocsi, de a műszaki megoldások miatt számos dolgon változtattak a tervezők. Sokkal jobban emlékeztet a 2009-ben bemutatott e-Up! modellre.
Az eredeti koncepcióban ugyanis farmotoros, hátsókerék-hajtású autó szerepelt, de a Volkswagen rájött, hogy a tőle szokatlan megoldás sokba kerülne, így csökken a modell versenyképessége és a cég haszna, így jött az orrmotor-fronthajtás kombináció. Ezért szükségessé vált hűtőnyílás kialakítása elöl. Megmarad viszont a csomagtérajtó kialakítása, itt egyszerűbb, olcsóbb megoldásként egy üveglap tölti be ezt a szerepet, ahogy több más ilyen kocsinál.
![]() a vezető mögött csak szükség ülés van, így 3+1 személyes
|
Úgy
hírlik, a motortérbe új fejlesztésű, kéthengeres turbómotorok kerülnek,
0,8 liter hengerűrtartalommal. A benzines 70, a dízel 50 lóerő körüli
teljesítménnyel. Emellett az 1,2-es TDI-t is használják. Ez a modell
lesz a Volkswagen legtakarékosabb autója, számos megoldást bevetnek majd
a tavaly bemutatott Up! Lite tanulmányból
is, a cél ugyanis, hogy a korábbi Lupo 3 literjét lepipálva 2,5 liter
alatti fogyasztást produkáljanak széria autóval. A sportos vezetőknek
készül majd GTI variáns 160 lóerős teljesítménnyel.
Nem a
BlueMotion variáns lesz azonban a legzöldebb, ugyanis 2013-tól
villanyautóként is elérhetővé válik a miniautó. Amely csak eleinte lesz
apró, mivel várhatóan 2012 végétől ötajtós nyújtott karosszériával is
gyártják majd, a személyautó kivitel mellett áruszállítóként is. Míg 3,2
méteres háromajtós 3+1 személyes kialakítást kap, addig a hosszabbat
már öt főre vizsgáztatják.
Nemcsak Volkswagen jelvénnyel gyártják majd a kocsit, de Škoda és SEAT
variáns is elérhető lesz. A műszaki tartalom azonos lesz, egy-két
apróságban lesz különbség az autók között. Szlovákiában, Pozsonyban
készülnek az autók. A cél, hogy a termelés teljes felfuttatásakor évi
500 000 darab elfogyjon belőle világszerte.
A VW legkisebb és legolcsóbb autójából az első darabok 2012 elején futhatnak be Magyarországra.
forrás: www.vezess.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A Seat is elkészíti a saját Q3 klónját
Milliókat költ a SEAT-ra a Volkswagen
VW és Seat tuning
A SEAT története - 2. A kilencvenes évektől