Seat: Neked teremtve: az új Seat Ibiza

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 422 fő
  • Képek - 580 db
  • Videók - 404 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 146 db

Üdvözlettel,

Klub SEAT vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A sportos, energikus megjelenés kívül-belül maradt a régi, ráadásul szegmensének legszélesebb motorválasztékával próbálja elcsábítani leendő vevőit az új Seat Ibiza. Aminek formatervéhez nem más járult hozzá, mint Luc Donckerwolke, a Lamborghini ex-tervezője!

 

network.hu

 

Mielőtt pár szóban jellemeznénk a VW-csoport kisautó-kínálatának legsportosabb vonalvezetésű járgányát, olvassuk csak el, mit ír róla maga a Seat propaganda: "Amikor elhatároztuk, hogy egy új autót tervezünk, azt akartuk, hogy tökéletes legyen - több szempontból is; a formáját, biztonságosságát, praktikumát, design-ját, legapróbb részleteit illetően - és teljesítményében is. Aki csak ránéz erre az autóra - a tökéletességet látja benne. E cél elérése természetesen gyökeres átalakulást jelent - miközben a lényeg, az autó eredete és szelleme változatlan marad. Az új SEAT Ibiza esetében is rálelünk a SEAT szellemére."

Karakteres vonások: Zorro-szerű törésvonalak az oldalán

Nagy marketingvakernak tűnik, de tegyük hozzá, nem dobták olyan messze az almát a fájától - ez tényleg az az autó, amibe a legtöbben szívesen ülnének, ugyanúgy, ahogy kevesen tudnak ellenállni a baleári szigetnek is, amiről a nevét kapta. Az új Seat Ibiza maga a betonra köpött dinamizmus, nyíl-designjával, Zorro-szerű merész oldalvonalaival.

Egyébként nyolc centit nőtt hosszban a spanyol kisautó az előző generációjához képest, így már 4,05 méteres, de a szélesség sem maradt a régi: jól jelzi ezt az elöl 30, hátul pedig 33 milliméterrel nagyobb nyomtáv.  Hasonlóképpen megnyúlt a tengelytáv is, így tágasabb lesz a lábtér is a hátsó sorban, a csomagtartó pedig 267-ről 292 literesre hízott (egyébként az új tulajdonságok tekintetében a tesztek azt is kiemelik, hogy a kocsi elődeihez képest jobban rugózik, kanyarodik, és stabilabb is). Külön dícséret illeti a mérnök urakat azért, mert a nagyobb méretek dacára sikerült lefaragniuk a kocsi össztömegéből, így a fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás is csökken.

 

 

Közelebbről szemlélve is örülhetünk: a kocsiban elhelyezkedve a Seatra jellemző mélyebb ülőpozícióval találkozunk, ami jóval komfortosabb, mint ha egy trónon csücsülve éreznénk magunkat. Az utastér anyaghasználata becsülettel lett kidolgozva, jó minőségűek és tapintásúak a műanyagok - és említést érdemel az is, hogy az ajtó karfája enyhén előre lejt, igazán kényelmes rátámaszkodni. A kormányt remek fogással látták el, ami rááll akármilyen kézre, legyen az kicsi vagy nagy, az ülés kellően méretes és jól tartja a testet.

Bizony, bármily meglepő (vagy nem az), ilyen apróságokból áll össze, hogy az ember megszeressen egy autót a használat közben. Meg abból, hogy a design ne menjen a funkció rovására - és ezt a fiatalos Seat Ibizáról igazán nem lehet elmondani.

Címkék: autó ibiza motor seat seat ibiza sportos történeleméstípus

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ásztai Anita üzente 14 éve

KEDVENC MÁRKÁM!!!!!!!!!!!

Válasz

Kovács Barnabás üzente 14 éve

a jót sajnos meg kell fizetni:)

Válasz

Dian Eszter üzente 14 éve

Én, mint Nő gyönyörűnek, megdöbbentően energikusnak találom. Optikailag
sportos és fiatalos! Csak azt sajnálom, hogy ez Nekem, DRÁGA!!!

Válasz

Kovács Barnabás üzente 14 éve

ez az egyik legszebb seat.

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu