Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
1992 óta a Seat Ibizából négy generáció került a hazai vásárlókho Az első generációs Ibizát az 1984-es Párizsi Autószalonon mutatták be és 1992-ben került a hazai vásárlókhoz. Az első generáció egyes típusaiból 1993-ig már 816 darabot regisztráltak Magyarországon, ezek 90 százaléka 5 ajtós, 1,2 literes volt. Érdekes módon a zöld és a fehér színek domináltak.
A második generációs Ibiza már a Seat Martorellben felépített gyárában készült és 1993-ban került a nemzetközi és a hazai piacokra. Magyarországon már a 3 ajtós típus dominált, melyből 2726 került a piacra 1993 és 1999 között. Ekkorra már egyértelmű a piros és a fehér szín fölénye, az eladott Seat Ibizák mintegy felét e két szín adta. A motoroknál pedig az 1,4 literes CLX és GLX benzines dominált.
Az harmadik Ibiza-nemzedék 2001-ben érkezett, Walter de Silva dizájn vezetőjének munkája nyomán. Itthon az 1999-2002 között eladott 1947 Ibizánál még mindig a benzines motorok, ezen belül az 1,0 illetve 1,4-es erőforrások domináltak. A színválasztásban továbbra is a piros volt a legnépszerűbb, de az atlantiszkék metál és a középkék megjelenésével tovább bővült a skála. A harmadik generációból 2002-2008 között Magyarországon értékesített 4509 Ibiza közül 88 százalékban 5 ajtós modellt vásároltak.
Az Ibiza negyedik generációja 2008-ban került a magyarországi márkakereskedésekbe, először 5 ajtós változatban. Az autósok sportosság iránti igényét is jelzi, hogy az 1253 új Seat Ibizából a vásárlók többsége az 1,4 literes változatot választotta, 1253 új Ibizából csak 1 volt dízel. 70 százalékban már a metál-színek domináltak, továbbra is a feketemágia gyöngyház volt a legkedveltebb, de az Ibiza vásárlók több mint 10 százaléka döntött a citrus metál, illetve a cukorfehér szín mellett.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Új motort kapott 3 Seat modell
Seat Ibiza Concept IBZ - Kombi egyenesen a jövőből
Neked teremtve: az új Seat Ibiza
Előkerült a kétmotoros SEAT