Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Egy teljesen új koncepciót mutatott be az év középső felében a SEAT, szerintem még nem írtunk róla.
A hírek szerint a modell a jövőbeni stílusirányzatot hivatott képviselni, mi mégis úgy gondoljuk, hogy ez egy 90 százalékig kész autó, hiszen ami új benne, az a lámpatestek helye és a hátsó fertály, ami elég futurisztikusnak is tűnik.
A SEAT mostani dizájnvonulatába belesimul az autó, és azt is tudjuk, hogy a tegnap bemutatott Audi A1-nek testvére lesz a SEAT-nál, így valószínű, hogy ez a koncepció nem egy jövőbeni formát mutat, hanem az A1 testvérét. Állításunkat az is alátámasztja, hogy a koncepció méreteivel az Ibiza alatt marad, és közel szériaérett a formája. A koncepcióban egy elektromos motor kapott helyet, amely 204 lóerőt és 200 Newtonmétert teljesít. A táplálásáról egy 18 kWh-s akkumulátor gondoskodik, amely az autó csomagterének aljában kapott helyet. A hatalmas felniken kívül a hátsó LED-es lámpasorok a legfeltűnőbbek, továbbá a világító SEAT emblémák is.
Az elektromos hajtás elöl a motortérben kapott helyet, és mivel ennek sokkal kevesebb hűtésre van szüksége, mint egy belső égésű motornak, így az autó orrát a legjobb légellenállás érdekében szinte teljesen beburkolták. A tervezők azt állítják, hogy az elektromos koncepciót a városba szánják majd, így tömege mindössze 1000 kilogramm lesz, ezért a 0-80 km/h-s gyorsulásához mindössze 6,3 másodpercre van szükség.
Hogy pontosan mi a célja a spanyol gyártónak az autóval, azt nem árulták el, de mi kitartunk azon állításunk mellett, hogy ez az autó az Audi A1 testvérét takarja, amely 2013-ban mutatkozhat be.
forrás: a5.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Előkerült a kétmotoros SEAT
Kovács Katalin marad a SEAT-nál
A Seat Ibiza a legnépszerűbb modell hazánkban
Már gyártja a SEAT az Audi Q3-at