Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Seat újra felfrissíti az Exeo motorválasztékát. A korábbi Audi A4 reinkarnációjában továbbra is az 1,8 és 2,0 literes turbós benzinesek lesznek elérhetőek, azonban a motorok teljesítménye 10 lóerővel nőt, de szén-dioxid kibocsátásuk csökkent. A frissített erőforrások természetesen az ST változatban is megjelennek.
A Volkswagen viszonylag egyszerű húzással töltötte be a Seat modellkínálatában tátongó űrt az Exeo bemutatásával. A spanyolok ugyanis nem rendelkeztek klasszikus középkategóriás modellel, az előző generációs Audi A4 átalakításával pedig minimális ráfordítással készült el az Exeo.
A középkategóriás motorkínálatára sem lehet panasz. Az egyetlen gyenge láncszemet, a régi 1,6 literes benzinmotort még mindig nem váltják le. Ehelyett inkább az 1,8 és 2,0 literes benzineseket fejlesztették tovább, illetve cserélték le. A turbónyomás növelésével 10 lóerővel 210 lóerőre nőtt a 2,0 literes motor teljesítménye. A régi 1,8 T-t helyett is immár TSI teljesít szolgálatot 160 lóerővel és 250 Nm-rel. Az 1,8 literes egység a lépcsőshátú modellben 7,2 litert fogyaszt, míg a puttonyos ST 0,1 literrel kér többet 100 kilométeren, amely 0,7 és 0,8 literes megtakarítást jelent a 150 lóerős változathoz képest. Ami a szén-dioxid kibocsátást illeti, 18 és 20 grammal 166, illetve 169 g/km-re csökkent. Az erősebb, 320 Nm-es TSI takarékosabb lett az 1,8-asnál is, hiszen 6,8 és 7,0 liter között mozog az átlagfogyasztása, karosszériától függően. A nagyobb motor 159 g/km-es emissziója 20 g/km-es csökkenés.
A dízelválasztékot nem frissítette a Seat, az Exeóhoz továbbra is a 2,0 literes CR TDI érhető el, 120, 143 és 170 lóerős teljesítménnyel.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Nem csak cégautó!
Nemzetközi elismerések - év sportos autója, év autója
4 liter alatti fogyasztás?
Előkerült a kétmotoros SEAT