Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Miután a VW megvásárolta a Seat márkát, a konszern-alkatrészekből összerakott Toledo volt az első nagy dobás. Most Oroszországban kezdték el újra gyártani.
Tágas és kényelmes volt, és nem utolsó sorban megfizethető – az első Seat Toledo a megfelelő autó volt a megfelelő időben, zsenialitását az is jól jelezte, hogy Kínában is igen szép karriert futott be, sőt, magyar segítséggel majdnem vissza is tért Európába.
Idő közben azonban a több mint húsz éves konstrukció már a Távol-Keleten se számít versenyképesnek, ezért a Chery átadta a gyártósort az orosz partnerének.
|
|
Győzelem az „Import egyterűek” kategóriájában
• Az Alhambra az olvasói szavazatok több mint 48 százalékát szerezte meg
• Harmadik helyen az Exeo a „Középkategória / Import” mezőnyében
Mindössze
két hónappal piaci megjelenését követően az új SEAT Alhambra máris
begyűjtötte első díját. A német „Auto Zeitung” magazin olvasói ugyanis
az „Auto Trophy 2010” szavazáson a SEAT újdonságát választották a
legjobb import egyterűnek. Az Alhambra a voksok több mint 48
százalékával végzett az élen, az összes kategóriagyőztes közül is a
legfölényesebb diadalt aratva.
Egy teljesen új koncepciót mutatott be az év középső felében a SEAT, szerintem még nem írtunk róla.
A hírek szerint a modell a jövőbeni stílusirányzatot hivatott képviselni, mi mégis úgy gondoljuk, hogy ez egy 90 százalékig kész autó, hiszen ami új benne, az a lámpatestek helye és a hátsó fertály, ami elég futurisztikusnak is tűnik.
A SEAT mostani dizájnvonulatába belesimul az autó, és azt is tudjuk, hogy a tegnap bemutatott Audi A1-nek testvére lesz a SEAT-nál, így valószínű, hogy ez a koncepció nem egy jövőbeni formát mutat, hanem az A1 testvérét.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás