Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Seat újra felfrissíti az Exeo motorválasztékát. A korábbi Audi A4 reinkarnációjában továbbra is az 1,8 és 2,0 literes turbós benzinesek lesznek elérhetőek, azonban a motorok teljesítménye 10 lóerővel nőt, de szén-dioxid kibocsátásuk csökkent. A frissített erőforrások természetesen az ST változatban is megjelennek.
A Volkswagen viszonylag egyszerű húzással töltötte be a Seat modellkínálatában tátongó űrt az Exeo bemutatásával. A spanyolok ugyanis nem rendelkeztek klasszikus középkategóriás modellel, az előző generációs Audi A4 átalakításával pedig minimális ráfordítással készült el az Exeo.
Áttervezték az első és hátsó üléseket is, ennek köszönhetően nagyobb lesz a hely a hátul utazók számára is, mégpedig 44 milliméterrel. A csomagtér mérete nem változik.
A jövő év elején indul annak a változatnak a forgalmazása, melyben a kétliteres,143 lóerős dízelmotorhoz CVT-váltó is rendelhető lesz, ez további újdonságot jelent.
|
|
Valencia, 2010. szeptember 19. – A Forma-1-es szakkommentátorként ismert Wéber Gábor nyerte a SEAT Leon Eurocup bajnoki címét, így 2009 után ismét magyar versenyző végzett a sorozat élén.
A hatodik helyről induló Wéber Gábor jól kapta el az állórajtot, az első kanyarban már harmadikként fordulhatott el. Az élen Rosel Costa, Wéber előtt pedig a szintén Zengő Motorsportos Da Costa autózott.
Wéber fő riválisa, a francia Rossi aggresszíven próbálta átverekedni magát a mezőnyön, azonban egy ütközést követően megsérült az autója, és feladni kényszerült a futamot.
Chestében avatják a SEAT Leon Eurocup 2010-es bajnokát
Mindössze két futam maradt az idei szezonból, a bajnokság pedig holtversennyel az élen még mindig teljesen nyitott. A legutóbbi hétvége Wéber Gábor illetve Marcos de Diego győzelmét hozó oscherslebeni futamait követően Wéber és Rossi egyaránt 42 ponttal, holtversenyben vezeti az Eurocup mezőnyét, majd 35 ponttal Eoin Murray következik. Jelenleg hivatalosan Wéber áll az élen, aki Rossi egy diadalával szemben három győzelmet mutathat fel, ám tekintettel a szezon utolsó előtti versenyhétvégéjén mutatott kiváló teljesítményükre, aligha jósolható meg, melyik pilóta hódítja majd el a bajnoki címet.
14 éve | konta kriszta | 2 hozzászólás
Nemrég mutatta be a SEAT a fejlesztése alatt álló elektromos hajtású járművének prototípusát. A spanyol márka első elektromos hajtású prototípusa a Leonra épül, amelyben a hagyományos belső égésű motort elektromos hajtóegység egészíti ki.
A Leon Twin Drive Ecomotive a városi közlekedés során elektromos hajtással üzemel, amely lítiumion akkumulátorokból nyeri az energiáját, hosszabb távon viszont belső égésű motort használ.
Az autó hátuljába szerelt elektromos motor önállóan 100 kilométer/óra csúcssebességgel képes mozgatni a Leont, maximálisan 50 kilométert lehet megtenni egyetlen feltöltéssel.
A Seat Leon Cupra R fantasztikus választás a sportautókat kedvelők számára. Habár kívülről nem annyira feltűnő a sportossága, indulás után azonnal láthatjuk, hogy egy vadállattal állunk szemben!
A Cupra R újabb fejezetet nyit a Seat történetében: 195 kW/265 LE teljesítményű motorjával a márka eddigi legerősebb modellje, teljesítményszintje immár a Túraautó Világbajnokságban sikeresen szereplő dízel versenygépének felel meg.
Az autó csúcssebessége 250 kilométer/óra, 6,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 kilométer/órára.
14 éve | konta kriszta | 2 hozzászólás
A Volkswagen és a Škoda után a SEAT is profitálhat a VW-konszern legújabb fejlesztési eredményeiből. A spanyol márka autóiban is megjelennek a legújabb kis hengerűrtartalmú turbómotorok.
14 éve | Major Krisztián | 3 hozzászólás
Ősszel, a Párizsi Autószalonon mutatkozhat be a nagyközönségnek az új Seat Leon, piacra 2011-ben kerülhet.
Hasonlóan az Ibizához sportosabbnak ígérkezik a Seat Leon új
generációja is, az Autobild szerint ősszel, a Párizsi Autószalonon
mutatkozhat be a kompakt. Formavilágáért természetesen Luc Donckerwolke
felelős, így a kisebb Ibizához hasonlóan ismét éles, lendületes
vonalakra lehet számítani.
A Leon alapjait a Volkswagen Golf
hatodik generációja adja, a konszern ismert motorjaira lehet számítani a
kínálatban.
14 éve | Major Krisztián | 1 hozzászólás
Már februárban hírül adta a Seat, hogy jön az új Ibiza kombi, melynek forgalamzása elvileg nyáron indult be, azaz mostanság.
ST, azaz
Sport Tourer néven érkezik majd az új kivitel, amit élőben a Genfi
Autószalonon lehet elsőként megtekinteni.
A három és ötajtós kivitel után várható volt a kombi érkezése, a formaterv pedig igen jól követi a tavaly Frankfurtban bemutatott IBZ tanulmánnyal megelőlegezetteket. A költséges és felvágós részleteket természetesen elhagyták, így a LED-es fényszórók, óriási felnik, hatalmas légbeömlők és sportos kipufogóvégek elvesztek a szériaéretté nyilvánító radírozás során.
A SEAT brit leányvállalata néhány hónapja bemutatta a Leon Ecomotive Prototípust, amely egyetlen feltöltéssel 10 ezer mérföldet (16,093 km) képes megtenni. Persze nem a megszokott
tartályba kerül a gázolaj, hanem egy új gigantikus elembe. A prototípusba ugyanis 545 literes tankot szereltek be.
A SEAT felhívja a figyelmet, hogy az autón hagyományos
üzemanyagtöltő nyílás nincs, mert köszönhetően a minden brit SEAT-ra
vonatkozó 10 ezer mérföldes szervizintervallumnak, az autót majd a
márkaszervizben töltik fel üzemanyaggal.
14 éve | Kovács Barnabás | 0 hozzászólás
Egy versenyautó utcai kiadása, mégsem látszik meg rajta. Kívülről talán egy kicsit túl konszolidált, belül sem túl izgalmas, de elindulás után egy vadállat. A Seat Sport ismét jó Cuprát fejlesztett.
Kitört a hot hatch-láz, nincs ezen mit szépíteni. Válság van ugyan, jönnek a takarékos autók, de az autógyártók sorra jelennek meg a korábban még letagadott sportmodellekkel. Focus RS, Golf R, Mégane RS, Mazda3 MPS, Clio RS - csak néhány az utóbbi időben általunk tesztelt és kedvelt autók közül.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás