Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Korábban a házon belüli testvéreivel ellentétben a Seat Leon kizárólag ötajtós kivitelben volt kapható, ám a Genfi Autószalonra a spanyolok egy olyan változat bemutatásával készülnek, ami újra alkalmas lehet a márka tüzesebb virtusának hangsúlyozására. Az örömteli hír elsősorban a VW konszern MQB platformjának köszönhető, ami variálhatóságával költségtakarékos módon teszi lehetővé a legkülönbözőbb átiratok megszületését.
Mindez annyit tesz, hogy a kompaktabb kupé tengelytávolságában is különbözhet felmenőjétől, hiszen ezen jellemzője egészen pontosan 35 mm-rel rövidül meg, ezzel pedig az SC a tervek szerint jóval agilisabbá is válik családbarát felmenőjénél.
A Barcelonában, az Endesa új központi épülete előtt tartott hivatalos átadási ünnepségen Ramón Paredes, a SEAT és a Volkswagen Csoport spanyolországi kormányzati, illetve intézményi kapcsolatainak alelnöke elmondta, hogy: „A SEAT és az Endesa számára közös cél az elektromos közlekedés népszerűsítése; és ezek a tesztek újabb lépést jelentenek e célkitűzés eléréséhez. Az együttműködés professzionális oldalról származó tapasztalatokat biztosít számunkra, amelyek hozzájárulnak modelljeink eredményesebb fejlesztéséhez.” Josep Maria Rovira, az Endesa katalóniai főigazgatója hangsúlyozta, hogy mindkét vállalat vezető szerepet a maga területén, "az elektromos közlekedéssel kapcsolatos tevékenység területén.” Kiemelte azt is, hogy az Endesa az első vállalat Spanyolországban, amelynek két elektromos SEAT szerepel a saját flottájában.
|
|
Az elektromos autók tesztelésével elindult együttműködés mellett mindkét vállalat rövid, illetve hosszú távon is közreműködik a gyorstöltési technológia szabványosításában és elemzésében. E műszaki tanulmányok elkészítéséhez a két vállalat megfelelően képzett szakembereiből felállítottak egy csapatot. Az Endesa azt is vállalta, hogy műszaki támogatást nyújt az üzemeltetői tesztek elvégzéséhez szükséges töltési infrastruktúrához.
A Seat IBX tanulmányautó már a 2011-es Genfi Autószalonon bemutatkozott, egy spanyol SUV pedig azóta napirenden van a Volkswagennél. Jamer Muir, a Seat elnöke azonban véget vetett a találgatásoknak, és a brit Autocar magazinnak megerősítette a spanyol crossover érkezését.Az új SUV többek között a Volkswagen Tiguan és a Nissan Qashqai konkurense lesz, és a márka kínálatában egy nagy űrt fog kitölteni, ráadásul a crossoverek iránt egész Európában nagy a kereslet.
Ma már alig van olyan európai márka, amelyik nem gyárt hobbiterepjárókat. A kategóriát pár éve még sokan haldokolónak tekintették, mára azonban kiderült, aki nem halad a divattal, lemarad a legdinamikusabban növekvő piaci szegmenséről. Így a folyamatosan eladási problémákkal kűzdő, de épp megújuló SEAT is beszáll a ringbe.
Sokat töprengtünk rajta, hogyan húzták fel a rúdra a Párizsi
Autószalonon a SEAT stand látványosságainak számító lányokat. Megmutatjuk a
titkot.
A recept nem bonyolult: Betonozz be jó stabilan egy hajlékony, üvegszálas
rudat, majd keríts egy pár bátor, hasizommal jól ellátott csinos teremtést. Ha
megvan, kell egy létra, amin felmászik az áldozat: Persze, amíg felküzdi magát,
illik megtartani a rudat: Jöhet a nem éppen ortodox combfix is, hogy az első
lengésnél ne hulljon ki a páciens: Végül jön az álcázás: És kezdődhet is az
integetés.
A Toledo korábban igazi sikertörténet volt Magyarországon
(is). Az első változatból 1991 és 1999 közt 4391, a másodikból 1999 és 2004
között 4254 darab talált gazdára. A harmadik verzió azonban kínos bukás lett; a
2004 és 2009 közötti 897 darabos eladás hű képet fest a piac értékítéletéről.
Innen kell most visszakapaszkodnia a márkának, ideálisnak korántsem mondható
piaci környezetben. A SEAT tervezői stábja mindenesetre önkritikát gyakorolva
visszatért a gyökerekhez.
A Seat bemutatta új márkalogóját a nagyközönség számára, amely a hivatalos marketing szerint jelentős lépés a Seat márkaimázsának megújulása útján, immár „összhangba hozva a vállalati arculatot a márka alapvető karakterével, s hűen szimbolizálva annak hat fő erényét: stílusos dizájn, dinamizmus, fiatalos szellemiség, gazdaságosság, megbízhatóság és sokak számára elérhető árszint.” Az új vizuális elem vörös szín és a Seat krómozott jelvényének elválaszthatatlan kettősét ábrázolja.
A SEAT tovább erősíti oroszországi jelenlétét, egyben bővíti terjeszkedési terveit a nemzetközi piacon. A napokban megnyílt Moszkvai Autószalonon is résztvevő spanyol márka a Volkswagen Csoporttal, mint importőrével közösen új fejezetet nyitott oroszországi tevékenységében, s még inkább igyekszik kihasználni e rendkívül fontos piacról a Volkswagen rendelkezésére álló jelentős mennyiségű tapasztalatot.
A SEAT az idei év során kétszeresére növelte oroszországi értékesítői hálózatát, amelyet – főként Moszkvában és Szentpétervárott, illetve olyan jelentős városokban, mint Jekatyerinburg, Cseljabinszk, Nyizsnyij-Novgorod, Kazany és Rosztov – összesen 22 márkakereskedő alkot.
Ha a híreknek hinni lehet, akkor útjainkon hamarosan futni fog az új Seat Leon Az új fejlesztésű kocsi erőteljes és érzelmekben gazdag és egyben sokoldalú, praktikus autó – a maga legszebb formájában. A teljes egészében új fejlesztésű Leon infotainment technikája vezetői segéd-rendszerei, futóműve és hajtásrendszere egyaránt high-end technikák sokaságát rejti. Motorjai az erőteljes dinamika és a példamutató gazdaságosság igényes kombinációival épültek.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu