Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A JE Design kissé átszabta a Seat Leon SC típust, mely immáron sportosabb és erősebb, mint valaha.
A JE Design tuningcsapat sokat foglakozott az új projektjével. Néhány hónappal ezelőtt a Genfi Autószalonon már láthattuk a csapat módosított háromajtós kupé Leonját. A módosított dízel FR verzió nagy sikert aratott.
A négyhengeres, 2 literes turbódízel erőforrás összesen 184 lóerőt és 380 Nm-es nyomatékot ad le. A standard konfigurációval szemben az új csomag 210 lóerőt és 430 Nm-es nyomatékot jelent számunkra.
A WTCC-s hátszélre felfeküdve kerek 300 lovas motorral támadhat majd az eddigi legizmosabb széria SEAT Leon, az összkerekesnek és rettenet gyorsnak ígérkező Cupra R.
Bár a SEAT-nál most a Leon ST a fő attrakció, a modellel kapcsolatban egy olyan hír is szárnyra kelt, miszerint a 260 lóerősnek várt "normál" Cuprán túl a Cupra R csúcsmodell kőkemény 300 lóerős teljesítménnyel támadhat a konkurenciára.
Az összkerékhajtású Cupra R motorja a VW-konszern 4 hengeres, 2 literes TFSI-je, váltója valószínűleg csakis dupla kuplungos automata lesz majd. Százra − rajtautomatikával − 5 mp körül gyorsulhat, végsebességre simán elérheti a 250 km/órát.
|
|
Szeptemberben érkezik a SEAT Leon ST, a spanyol márka alsó-középkategóriás kombija. Nem sok információnk van róla, bár nem is számítottunk újdonságokra.
Három híján 590 literes csomagtartó - bár ez önmagában nem hangzik rosszul, a Volkswagen-csoporton belüli rokonok, a VW Golf Variant és a Škoda Octavia kombi egyaránt tágasabb üreget kínálnak tulajdonosaiknak
Minden
rosszban van persze valami jó: jelen esetben a kisebb csomagtér az ára
annak a sportosan megrajzolt sziluettnek, amely kétségtelenül vonzóbb,
mint a cseh és német fivérek unalmasan praktikus farkialakítása.
A negyedik generációs Toledo szinte minden porcikájában megegyezik a Škoda Rapiddal. Közösek a germán szülők, sőt, egyszerre és ugyanott születnek, mondhatni ikrek. A saját anyjukon kívül szerencsére az átlagember is képes megkülönböztetni őket egymástól, míg a csehek két-, addig a spanyolok csak egy törést rajzoltak a motorháztető közepére, ezen felül a lámpatestek, lökhárító, és a hűtőmaszk formája tér el a két autónál, a külső-belső méretek és a műszaki tartalom azonban teljesen egyforma.
A háromajtós Seat Leon inkább a vezethetőségével, mintsem a külsejével szolgál rá a hangzatos Sportcoupé névre. Jobb, mintha fordítva lenne.
Meglepőnek tűnhet, de a sportosságra mindig is nagy hangsúlyt fektető Seat csak most, a harmadik generációnál vette rá magát arra, hogy háromajtós változatot készítsen az alsó középkategóriás, Golf-technikára épülő Leonból. Ellentétben a német testvérrel, nem csak az ajtók számát csökkentették, hanem teljesen újratervezték a karosszériát az A-oszlop mögött, bár elsőre nehéz észrevenni a különbségeket.
Erősebb lett a Seat Alhambra 2.0 TDI nagyobb teljesítményű változata, amely ezentúl 177 lóerőt és 380 Nm-t teljesít. A nagyobb teljesítmény ellenére a spanyol egyterű fogyasztása nem változik, továbbra is 5.8 liter.
A Volkswagen-konszern újabb tagja megkapja a 2.0 TDI továbbfejlesztett változatát. Az eddig 140 és 170 lóerős változatban kapható négyhengeres common rail gázolajos nagyobb teljesítményű változata lett erősebb.
Akár hétszemélyes is lehet az AlhambraA
170 lóerő helyett az erősebb TDI 177 lóerőt ad le 4200-as fordulaton,
az eddigi 350 Nm helyett immár 380 Nm áll rendelkezésre 1750 és 2500-as
fordulat között.
A Seat a martorell-i gyártóüzem hivatalos megnyitásának 20.évfordulóját ünnepli. Az üzem csúcstechnológiájával és munkaszervezési rendszerével mérföldkövet jelentett a spanyol ipar számára.
A martorelli gyár felavatása előtt a vállalat termelőkapacitása az 1950-ben megnyitott barcelonai szabadkereskedelmi övezetben koncentrálódott, és 1953-ban gyártotta le az első járművet, az 1400-ast. 1993. február 23-án I. János Károly király a Volkswagen Csoport akkori új elnöke, a Felügyelő Bizottság mai elnöke, Dr.
12 éve | Keczánné Macskó Piroska | 0 hozzászólás
A „2013-as év legjobb autói” címre jelölt autók választásában az „Auto Motor és Sport” magazin 112 877 olvasója vett részt szavazatával, ahol egymást követő harmadik alkalommal választották a SEAT Alhambra-t a „legjobb import egyterű autónak”. Dr.Matthias Rabe, az Igazgató Tanács tagja, a SEAT kutatási és fejlesztési alelnök e a díjat a stuttgarti gálaünnepségen vette át Alexander Blochtól, az „Auto Motor und Sport” magazin teszt- és technológiai rovatának vezetőjétől.
Az új Toledo az első generációban megismert praktikusságot hivatott felidézni, de nem csak ebben, hanem méreteiben is közel áll az őshöz. Igaz, ami huszonkét éve alsó középkategóriás szedánnak számított, az ma már puttonyos kisautó. Európa nyugatibb részén nem, de nálunk, illetve tőlünk keletebbre ezek az autók sokszor a család egyetlen autója, és ezt tudja a többi gyártó is, ezért erős a mezőny. Itt van a Renault Fluence, a Chevrolet Cruze, a Peugeot 301, és az ő Citroën-alteregója a C-Elysée.
12 éve | Friedrich Attila | 0 hozzászólás
MINDEN AUTÓS, MOTOROS FIGYELMÉBE AJÁNLOM!
NAPI 50 Ft-ért BIZTONTSÁG, teljes körű jogvédelmi szolgáltatás a kezdetektől a zárásig, akár 5 évre visszamenőleg is.
A pénz és az idő megspórolása mellett, folyamatos kedvezmények az autózás számos területére, és egy 23.000 Ft értékű kupon füzet ajándékba!
Részletek itt tekinthetőek meg - http://autotarsasag.hu/Friedrich Attila
A legfontosabb viszont, hogy a szolgáltatás igénybevétele mellett, komoly jövedelemre tehet szert!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu