Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Klub SEAT közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Klub SEAT vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Miután a VW megvásárolta a Seat márkát, a konszern-alkatrészekből összerakott Toledo volt az első nagy dobás. Most Oroszországban kezdték el újra gyártani.
Tágas és kényelmes volt, és nem utolsó sorban megfizethető – az első Seat Toledo a megfelelő autó volt a megfelelő időben, zsenialitását az is jól jelezte, hogy Kínában is igen szép karriert futott be, sőt, magyar segítséggel majdnem vissza is tért Európába.
Idő közben azonban a több mint húsz éves konstrukció már a Távol-Keleten se számít versenyképesnek, ezért a Chery átadta a gyártósort az orosz partnerének.
|
|
Győzelem az „Import egyterűek” kategóriájában
• Az Alhambra az olvasói szavazatok több mint 48 százalékát szerezte meg
• Harmadik helyen az Exeo a „Középkategória / Import” mezőnyében
Mindössze
két hónappal piaci megjelenését követően az új SEAT Alhambra máris
begyűjtötte első díját. A német „Auto Zeitung” magazin olvasói ugyanis
az „Auto Trophy 2010” szavazáson a SEAT újdonságát választották a
legjobb import egyterűnek. Az Alhambra a voksok több mint 48
százalékával végzett az élen, az összes kategóriagyőztes közül is a
legfölényesebb diadalt aratva.
Egy teljesen új koncepciót mutatott be az év középső felében a SEAT, szerintem még nem írtunk róla.
A hírek szerint a modell a jövőbeni stílusirányzatot hivatott képviselni, mi mégis úgy gondoljuk, hogy ez egy 90 százalékig kész autó, hiszen ami új benne, az a lámpatestek helye és a hátsó fertály, ami elég futurisztikusnak is tűnik.
A SEAT mostani dizájnvonulatába belesimul az autó, és azt is tudjuk, hogy a tegnap bemutatott Audi A1-nek testvére lesz a SEAT-nál, így valószínű, hogy ez a koncepció nem egy jövőbeni formát mutat, hanem az A1 testvérét.
Michelisz Norbert kettős sikert ért el a makaói Túraautó Világbajnokságon: az első futamon az újoncok számára rendezett Rookie Challenge első helyét kapta, majd futamgyőzelmet is aratott.
Már a rajt is remekül sikerült, majd Michelisz egy izgalmas futam után, magabiztos győzelemmel futott be a célba Tarquini és Huff előtt.
A magyar tehetség Baumgartner Zsolt után újabb mérföldkőhöz ért a magyar autósportban, hiszen a világ legelőkelőbb túraautós világbajnokságában – a pálya történetében első SEAT-osként – ért el futamgyőzelmet az egyik legnehezebb helyszínen, így 104 pontjával a kilencedik helyen végzett a bajnokságban.
A SEAT továbbfejlesztette az Ibiza, a Leon, az Altea és az Exeo sorozatainak motorválasztékát. Az Ibiza modellek esetében az új, 105 lóerős, közvetlen befecskendezéses 1,2 TSI turbós erőforrás váltja le a korábbi 1,6 literes, 105 lóerős benzinest.
|
Az 1.2 TSI motor az Ibiza minden karosszériaváltozatához rendelhető. Alaphelyzetben ötfokozatú, manuális sebességváltó jár a motorhoz, de a kettős tengelykapcsolós DSG sebességváltó is rendelkezésre áll.
14 éve | Major Krisztián | 0 hozzászólás
VW és Seat tuning - Sportos buszok
A Racedesign több kilo műanyaggal tuning-olta fel a VW Sharant-t. A készlet a Seat Alhambrára is felilleszthető.
Sikeres részletekkel tették sportosabbá
a Racedesign fejlesztői a családi kisbuszokat. A VW Sharan-ról és a
Seat Alhambra-ról a tuning jegyében ledobták az első lökhárítót és a
régi hűtőmaszkot, a helyükre egy közös elem került, amelyet az Audikról
megismert Single Frame maszk ural.
De nem csak az Audi adott ötletet,
az alsó-oldalsó légbeömlők a Golf GTI-ről származnak, így onnan
jöttek a ködlámpák is.
Íme egy szubjektív beszámoló a Seat Ibiza Cupra teszteléséről. A neten böngészve találtam rá: az Ibiza Cupra eszement dolgokra képes, ha eszement a sofőr. Az Ibizát 1984 óta gyártják, négy generációt ért meg eddig. Az SC a Sport Coupé rövidítése, a háromajtós Seat Ibizának a megnevezése.
A Cupra a Seatok legfélelmetesebb változata (Cup Racing). A korábbi Ibizából volt már Cupra változat 115 kW-os teljesítménnyel, sőt, volt egy 1000 darabos Cupra R sorozat is 132 kW teljesítménnyel 1,8 literes turbómotorral.
Ha lenne egy fészekaljnyi csemetém, Seat-rajongóként valószínűleg nem gondolkodnék sokat azon, milyen egyterűt válasszak. Örömhír a nagycsaládosoknak és a nagy, kényelmes egyterűek kedvelőinek, hogy végre hozzánk is megérkezett a Seat Alhambra.
Rég nem igaz az az állítás, hogy egy családi autó nem lehet elegáns és kifinomult. Az akár hétülésesre is bővíthető Alhambra tökéletes példája annak, milyen remekül lehet ötvözni a biztonságot, a kényelmet és az eleganciát.
Csak a kompakt autók között, a C4, az i30 és a Golf kategóriájában van
akkora tolongás, mint a kiskocsik között, kisautóra épülő kombiból mégis
nagyon kevés van. Pedig némi csomagtérrel megtoldva elég lenne sok
családnak egy kisautó is, de nagyon gyér a választék.
Sok a kisautó, kevés a kombi
Most
eggyel többen lettek, mert a SEAT a negyedik Ibiza-generációból újra
gyárt kombit. A második szériában a Polo kombival párhuzamosan készült a
nagy csomagtartós Ibiza Vario, aztán mindkettőből eltűnt a
modellváltással.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás